markesina

*...No Music No Life...*

lunes, 19 de noviembre de 2012

EUSKAL INSTRUMENTUAK; AKORDEOIA



        Blogaren sarrera honetan euskal herriko instrumentuen irudiak jarriko ditut. Euskal Herriari eta geure kulturari soinu berezia eman diotenak. Sarrera honez baliatuko naiz neure instrumentuaz hitz egiteko; akordeoia.


        Orain, akordeoia nola fabrikatzen den bideo hau egokia iruditu zait jartzea.



                              




       Jarraian nire instrumenturik gogokoenaren bideoa utziko dut. Sarrera honetan bideotxo bat jarri nahi nuen, hain zuzen ere, ni akordeoia jotzen txikia nintzenean nire musika taldearekin. Tamalez, arazo tekniko bat izan dut eta ezin izan dut igo bideo hori. Baina, hona hemen 2009 ko AKORDEOI FESTIBAL INTERNAZIONALA, Texas-en egin zen eta munduko akordeoilariak jotzen dute. Horien artean, gure Kepa Junkera ere agertzen da (bigarrena).



           


       Akordeoia nire adiskidea izan da, hainbat urtez jo dut, esperientzia oso politak bizi ditudanarekin. Hala ere, bizitzan etapa batzuk ixten dira, beste batzuk irekitzeko. Akordeoia jotzea bertan behera utzi nuen, baina beti urte horien oroimena nire burmuinean eta bihotzan gordeko ditut.